Με άδεια χέρια… Τι θα κάνετε κύριε Δήμαρχε;

Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on Google+0

Ο Δήμος Αγίων Αναργύρων έστειλε επιστολή προς το Υπουργείο Μεταφορών τον ΟΣΕ και την ΕΡΓΟΣΕ στις 5/11/07 με θέμα την εξέλιξη των έργων του Προαστιακού σιδηροδρόμου στα όρια του Δήμου μας.

Συγκεκριμένα αναφέρει…

Σε συνέχεια των συνεννοήσεων μας και των προτάσεων που μας αποστείλατε σχετικά με τη διαμόρφωση του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αγίων Αναργύρων και της πεζογέφυρας της οδού Αίνου σας γνωρίζουμε ότι για να εισαχθεί ως θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο και η εισήγηση να είναι πλήρης, θα πρέπει να υποβληθούν επίσης τα εξής στοιχεία όπως είχαμε ζητήσει:

Α. Σχετικά με την πεζογέφυρα της Αίνου – Καβάλας θα πρέπει να απεικονίζεται στο σχέδιο η πεζοδρόμηση των αντίστοιχων οδών, ο χρόνος αποπεράτωσης του έργου της πεζογέφυρας και η τεχνική περιγραφή του έργου.
Β. Σχετικά με τη διαμόρφωση του χώρου του Σιδηροδρομικού Σταθμού στη συζήτηση που είχαμε,
ζητήσαμε την Αρχιτεκτονική Ανάπλαση του χώρου που θα αποδίδατε (εγγράφως) ως χρήση, για πράσινο στο Δήμο Αγίων Αναργύρων και τις εργασίες διαμόρφωσης του οποίου εσείς θα πραγματοποιήσετε και τη δέσμευση με χρονοδιάγραμμα του έργου.
Απαραίτητα στοιχεία, επίσης, είναι η τεχνική περιγραφή
σταθμού και διαμορφώσεως καθώς και χρονοδιάγραμμα του έργου.

  • Επίσης, δε μας έχετε αποστείλει:
    α) το νέο σχέδιο της γέφυρας και τεχνική περιγραφή του σταθμού μέχρι την Ψαρρών.
    β) τα αντισταθμιστικά έργα στις περιοχές που πλήττονται από τη μη υπογειοποίηση με
    το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης των έργων.
    γ) τη μελέτη (σχέδια και τεχνική περιγραφή) για την κυκλοφορία στη
    νέα Εθνική Οδό
    προς Αγίους Αναργύρους (πρβλ Μυκονιάτικα)
    και τη δέσμευση σας για μελέτη
    συνένωσης (όπως προϋπήρχε)
    της περιοχής Κοκκινόπουλου με Μυκονιάτικα μέσω
    υπέργειας γέφυρας στην οδό Αυλώνος).

    δ) τον τρόπο διάνοιξης της οδού Κ. Παλαμά για τη λειτουργία του σταθμού Λυκότρυπας.
    ε) το σχέδιο και την τεχνική περιγραφή
    για την «πράσινη ζώνη» στην οδό
    Κωνσταντινουπόλεως δεξιά και αριστερά και το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης
    .
    στ) την
    άμεση αποξήλωση των σιδηροδρομικών γραμμών μέχρι την κεντρική πλατεία
    των παλαιών σιδηροδρομικών γραμμών Πελοποννήσου και δενδροφύτευση
    .

Επίσης, σας γνωρίζουμε ότι εμμένουμε στα αιτήματα μας για α) την παραχώρηση του χώρου του ΟΣΕ στο Δήμο μετά την απομάκρυνση του Αμαξοστασίου και του Σταθμού Πελοποννήσου και την δενδροφύτευσή του. Η απόδοση στο Δήμο του χώρου αυτού θα πραγματοποιηθεί σε εφαρμογή της πολιτικής «περιβάλλον-δημόσιοι χώροι» ώστε σε τέτοιας εμβέλειας έργα να επιτυγχάνεται η «κοινωνική συναίνεση» και να είναι «φιλικά» προς τον πολίτη και το περιβάλλον, και β) την κατάργηση της πέμπτης γραμμής.
Σχετικά με τη γέφυρα στη Ζαλόγγου δεν διευκρινίζεται αν προτίθεστε να την τοποθετήσετε ώστε να εξυπηρετούνται οι μαθητές των σχολικών συγκροτημάτων. Θέμα σχετικά με το οποίο είχαμε συμφωνήσει προφορικά και μάλιστα ότι θα είχε πραγματοποιηθεί τον Οκτώβριο 2007.

Επίσης σε επιστολή του Δήμου με το ίδιο θέμα στις 22/10/2007, μεταξύ άλλων που έχουν να κάνουν με το πλαίσιο διαπραγμάτευσης του Δήμου και του κ. Δημάρχου αναφέρει:

…Στην σύσκεψη της 11-07-2007, ως ελάχιστη αναγνώριση για τις εξυπηρετήσεις και διευκολύνσεις που παρέχει ο Δήμος Αγίων Αναργύρων στο Λεκανοπέδιο και με στόχο τη συμβολή της Πολιτείας στην τοπική ανάπτυξη αλλά και την αποκατάσταση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων, μετά και από την κατασκευή των έργων του προαστιακού σιδηροδρόμου, συζητήθηκε η κατάργηση «της πέμπτης γραμμής» και η απόδοση στο Δήμο των χώρων του Ο.Σ.Ε.

Εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε ότι προφανώς ο Δήμος δεν είχε μάθει ότι μια βδομάδα πριν είχε υπογραφεί η κατασκευή της 5ης γραμμής από 4ης Ιουλίου 2007, ιδιωτικό συμφωνητικό το οποίο υπεγράφη μεταξύ Τ.ΕΘ.Α και ΕΡΓΑ Ο.Σ.Ε Α.Ε. (σύμφωνα με την απάντηση που έδωσε ο υπουργός Εθνικής Αμυνας σε ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ κ. Δραγασάκη), όπως φυσικά δεν το ήξερε και τον Οκτώβριο όταν κατηγορούσε δημόσια σε λαϊκή συνέλευση μέλος της ΑΠΟΔΡΑΣΗΣ σαν λαϊκιστή, επειδή του έθεσε το θέμα της 5ης γραμμής και της Ψαρρών λέγοντας ότι αυτά τα έργα έχουν κλείσει, δεν θα γίνουν.

Ταυτόχρονα στις 6/11/2007  διαβάσαμε δηλώσεις του υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Κωστής Χατζηδάκη μετά από συνάντηση με τη διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ και εκπροσώπους των τεχνικών εταιρειών που έχουν αναλάβει έργα της ΕΡΓΟΣΕ: «Κάλεσα σήμερα όλες τις τεχνικές εταιρείες, οι οποίες έχουν αναλάβει έργα της ΕΡΓΟΣΕ και τους ζήτησα να επιταχύνουν τους ρυθμούς εκτέλεσης των έργων, έτσι ώστε να έχουμε την καλύτερη δυνατή απορρόφηση πόρων από το επιχειρησιακό πρόγραμμα Σιδηρόδρομοι-Αστικές Συγκοινωνίες-Αεροδρόμια -ΣΑΑΣ , το οποίο εντάσσεται στο Γ’ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης» λεπτομέρειες εδώ

Συμπερασματικά τα έργα επιταχύνονται και ο Δήμος δεν έχει καμιά εγγύηση για τα βελτιωτικά ή αντισταθμιστικά έργα που ζητά,  τα οποία κατά τη γνώμη μας είναι ελάχιστα και ανεπαρκή.

Τι θα κάνετε από δω και πέρα κύριε Δήμαρχε; Δεν υπάρχει πια άλλος χρόνος…

Leave a comment

Your email address will not be published.


*