Εμπαιγμός και φαρσοκωμωδία από την ΕΡΓΟΣΕ

Με την ανοχή ή την άγνοια του Δημάρχου Αγ. Αναργύρων κ. Σαράντη η ΕΡΓΟΣΕ ετοιμάζεται για το τελευταίο μέρος του “εγκλήματος”.

Συγκεκριμένα σε χώρο πάρα πολύ μικρότερο δίπλα από τον μικρό Πευκώνα φυτεύει δέντρα με τον τρόπο που θα δείτε παρακάτω.

Ενα ωραίο πρωινό σε λίγες μέρες θα μας πούνε:

“Φυτέψαμε 140 δέντρα τώρα μπορούμε να κόψουμε αυτά που θέλουμε”…

ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΚΟΡΟΪΔΙΑΣ

Η ΕΡΓΟΣΕ αντικαθιστά τα δέντρα που πρόκειται να κόψει

Τα δέντρα αυτά

 τα αντικαθιστούν με…

Τα φυτεύουν σε πετρώδες έδαφος… με υπέδαφος τσιμέντο

Σε απόσταση αναπνοής μεταξύ τους…

Πρέπει να αντιδράσουμε τώρα.

Πρέπει να συγκληθεί άμεσα έκτακτο Δημοτικό Συμβούλιο στο οποίο να αποφασιστεί να σταματήσει αυτός ο εμπαιγμός

Παράλληλα συνεχίζεται η συλλογή υπογραφών και ηλεκτρονικά στο mail: a.po.drasi@gmail.com,  το κείμενο των υπογραφών είναι εδώ.

Καινούργιες υπογραφές:

162. ΤΣΕΛΙΚΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ, 163. ΤΣΕΛΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑ ΑΕΡΟΣΥΝΟΔΟΣ, 164. ΤΣΕΛΙΚΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ, 165. ΑΘΑΝΑΣΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ, 166. ΦΟΗΣ ΑΡΓΥΡΗΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ, 167. ΟΓΛΑΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΟΔΗΓΟΣ, 168. ΤΖΩΡΤΖΑΤΟΥ ΕΛΕΝΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ, 169. ΜΟΥΤΑΦΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ, 170. ΠΟΥΛΟΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΙΔΙΩΤ. ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ, 171. ΡΟΥΣΟΓΛΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΑ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ, 172. ΒΑΡΕΛΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ, 173. ΠΑΤΕΡΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΕΛ. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ, 174. ΑΘΑΝΑΣΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ, 175. BOISSIER DOMINIQUE ΙΔΙΩΤ. ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ, 176. ΚΑΙΤΗ ΚΑΡΤΑΣΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ, 177. ΤΑΣΤΙΑΝ ΚΕΒΟΡΚ ΦΟΙΤΗΤΗΣ, 178. ΨΩΜΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ, 179. 1. ΜΑΡΤΕΝ ΝΙΚΟΣ “ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΙΜΟΣ” 180. ΝΤΡΑΓΚΟΒΙΤΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ, ΑΓΙΟΓΡΑΦΟΣ 181. ΑΘΗΝΑΙΟΥ ΜΑΡΙΑ ΛΟΓΙΣΤΡΙΑ, 182. ΛΟΥΚΑΣ ΑΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, 183. ΓΚΟΥΖΙΟΥΛΗ ΜΑΤΙΝΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ, 184. ΠΑΝΟΣ ΚΟΥΤΣΙΑΝΑΣ (Επικεφαλής Δημοτικής Παράταξης Αριστερό Σχήμα Ιλίου), 185. ΠΑΤΡΙΚΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΙΔΙΩΤ. ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ, 186. ΜΠΟΛΩΤΑ ΜΥΡΤΩ ΓΡΑΦΙΣΤΑΣ, 187.  ΜΠΟΥΦΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΛΕΥΘ. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ 188. ΜΠΟΥΦΙΔΟΥ ΕΥΗ, 189. ΜΠΟΥΦΙΔΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ, 190. ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΘΙΝΑ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ, 191. ΚΑΣΙΤΑΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΑΜΕΑ, 192. ΑΡΣΕΝΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΪΑ ΛΟΓΟΠΕΔΙΚΟΣ

12 σκέψεις σχετικά με το “Εμπαιγμός και φαρσοκωμωδία από την ΕΡΓΟΣΕ

  • 30 Μαρτίου 2009, 22:31
    Permalink

    ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!μας ξυλωσανε τα δεντρα μας,χαλασανε τα πευκακια μας!αυτα μας δινουν οξυγονο.δεν λεω,καλη η ηλεκτροκινιση αλλα τα δενδρα καλυτερα!τσιμεντο και σιδερο!να δοσει ο ΕΡΓΟΣΕ αυτο που υποσχεθηκε!τα μισα πευκακια ξυλωθηκαν,η κωσταντινουπολεως ξεριζωθηκε!θυμαται κανεις πως ηταν;πανω απο ολα το Π Ρ Α Σ Ι Ν Ο !

  • 6 Ιουλίου 2008, 05:32
    Permalink

    Αρκετά πια με τις αντιδράσεις γύρω από το σιδηρόδρομο. Να τελειώσουν επιτέλους τα έργα στο σταθμό Λαρίσης και να γίνει σύγχρονος σταθμός με Ηλεκτροκίνηση. Βαρεθήκαμε γραφικούς κατοίκους να εναντιώνονται στον οικολογικό και αθόρυβο σιδηρόδρομο και να υποστηρίζουν τα βρωμο-ΙΧ. Αντέδρασε κανείς για την Αττική Οδό που διχοτομεί την Αθήνα και έχει σχεδόν κορεστεί;

  • 15 Νοεμβρίου 2007, 14:35
    Permalink

    αν απ αυτά που διάβασες (δεν διάβασες μάλλον)κατάλαβες ότι

    “Κόπτεστε για τα μέσα σταθερής τροχιάς αλλά τελικά ρίχνετε νερό στο μύλο του αυτοκινητιστικού λόμπυ.”

    τότε δεν μπορώ να κάνω τίποτε…

    Τα πράγματα που λέμε είναι πολύ καθαρά και δεν κρύβουν τίποτε από πίσω..

    Και μια που ξέρεις τόσα πολλά για πες μας γιατί πρέπι να γίνει σταθμός υπεραστικών στους Αγίους με και μάλιστα με αποβάθρα 260 μέτρα…
    Διάβασε ξανα την προτασή μας και πες μου ένα λόγο γιατί είναι κατά των μέσων σταθερής τροχιάς…
    Και μην μου πεις για το κόστος μόνο γιατί είναι παλιά καραμέλα…

  • 15 Νοεμβρίου 2007, 12:10
    Permalink

    Λυπάμαι και εγώ όταν κόβονται δένδρα. Λυπάμαι για τα εκατοντάδες δένδρα που έκοψε η Αττικό Μετρό στην Ηλιούπολη στη νησίδα της Βουλιαγμένης και σε παράπλευρους χώρους, στον Άλιμο, στην Αργυρούπολη απέναντι από το Praktiker, στο Ελληνικό τη φοβερή νησίδα της οδού προς το παλιό Αν. Αεροδρόμιο. Γιατί δεν έγραψε κανείς κάτι γι αυτό; Γιατί θα έχουμε όφελος από το μετρό όταν λειτουργήσει. Γιατί κύριοι δεν αναγνωρίζετε το όφελος από τον προαστιακό όταν λειτουργήσει πλήρως ηλεκτροκίνητος; Αφήστε τον επιτέλους να ολοκληρωθεί. Κόπτεστε για τα μέσα σταθερής τροχιάς αλλά τελικά ρίχνετε νερό στο μύλο του αυτοκινητιστικού λόμπυ. Κοροϊδεύετε τον κοσμάκη με τις καραμέλες για υπόγειο έργο παντού – απλά δεν γίνεται, υπάρχει πριν ένας Κηφισός με πασάλους που κατεβαίνουν 25 μ κάτω. Να γίνει υπόγεια η Λ. Δημοκρατίας και να φυτέψετε από πάνω ότι θέλετε, γιατί δεν το ζητάτε; Στους Αγ. Αναργύρους με τον προαστιακό έγινε ότι δυνατόν καλύτερο (1800 μ. υπόγειο έργο και μηδενισμός της κίνησης στην άλλη γραμμή προς Άνω Λιόσια)και τα ΙΧ θα μπορούν ανενόχλητα να σουλατσάρουν στην κεντρική πλατεία και να φρακάρουν τους γύρω δρόμους. Δεν ωφέλησε το περιβάλλον ο προαστιακός γκρεμίζοντας τις άθλιες πολυκατοικίες της οδού Δημοκρατίες χωρίς να απαιτούνται για το αμιγώς σιδηροδρομικό έργο; Ποιός Δήμος απαλλοτρίωσε ποτέ και γκρέμισε πολυκατοικίες (το ΥΠΕΧΩΔΕ προ ετών ανακάλεσε τη σχετική απαλλοτρίωση λόγω κόστους);

  • 15 Νοεμβρίου 2007, 11:38
    Permalink

    Κώστα, Κωσταντίνε, Κώστα και Γιώργο, πριν μας κατηγορήσετε παρακαλώ διαβάστε αυτό

    http://www.a-po-drasi.gr/?p=33

  • 15 Νοεμβρίου 2007, 05:35
    Permalink

    Ορθώς πράττει ο ΟΣΕ, διότι και η επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου συμβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος από την κατάχρηση των ΙΧ. Θα είχατε τις ίδιες αντιδράσεις αν επρόκειτο για ένα νέο δρόμο ταχείας κυκλοφορίας ή ένα χώρο σταθμεύσεως των οχημάτων περιοίκων ? Είμαι σίγουρος πως όχι και η αντίδρασή σας είναι μεροληπτική.

  • 15 Νοεμβρίου 2007, 05:34
    Permalink

    Πολύ σωστά πράττει η Εργοσε, γιατί ο Σιδηρόδρομος είναι το μόνο οικολογικό μέσο Μαζικής Μεταφοράς, αλλά κοιτάτε το δένδρο και χάνεται το δάσος.

  • 15 Νοεμβρίου 2007, 05:33
    Permalink

    Αν υπάρχει ένα μέσο που είναι φιλικό στο περιβάλλον είναι ο σιδηρόδρομος…αυτον βρήκατε να σχολιάσετε αρνητικά;

    Στη φωτογραφία που κατηγορείτε ότι φυτεύουν στο τσιμέντο να μου επιτρέψετε να παραθέσω ότι το τσιμέντο βρίσκεται στο πλάι και όχι κάθετα προς τα κάτω, εκεί δηλαδή που αναπτύσεται το ριζικό σύστημα του δέντρου. Τα πράσινα πρανη αριστερά και δεξιά από τη νέα γραμμή γιατί δεν τα σχολιάζετε θετικά; Πέραν αυτού, στην κατασκευή οδικών έργων ακουλουθεί σε άλλο σημείο δεντροφύτευση εκτός των πρανών; Σίγουρα όχι. Αυτό δεν φαίνεται να σας έχει πειράξει. Μήπως είστε ύποπτα επιλεκτικοί;

  • 15 Νοεμβρίου 2007, 05:12
    Permalink

    Ορθώς πράττει ο ΟΣΕ, διότι και η επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου συμβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος από την κατάχρηση των ΙΧ. Θα είχατε τις ίδιες αντιδράσεις αν επρόκειτο για ένα νέο δρόμο ταχείας κυκλοφορίας ή ένα χώρο σταθμεύσεως των οχημάτων περιοίκων ? Είμαι σίγουρος πως όχι και η αντίδρασή σας είναι μεροληπτική.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *