Κείμενο υπογραφών (θέσεων) της Α.ΠΟ.ΔΡΑΣΗΣ για τον Προαστιακό

Όσοι θέλετε να το υπογράψετε στείλτε mail στο a.po.drasi@gmail.com .  Οι υπογραφές θα κατατεθούν στο Δημοτικό Συμβούλιο.

  Ο ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗ
Ας μην τον αφήσουμε να γίνει πρόβλημα

Εμείς οι πολίτες, που υπογράφουμε το παρακάτω κείμενο, δεν αντιδρούμε στα έργα του Προαστιακού επειδή είμαστε αντίθετοι στην ανάπτυξη του τρένου. Έχουμε σαν πρώτο στόχο την ανάπτυξη του τρένου, ανάπτυξη όμως ισόρροπη με τον κοινωνικό ιστό και τα περιβαλλοντικά δεδομένα της πόλης μας.
Προσπαθήσαμε να ενημερωθούμε πλήρως πριν τοποθετηθούμε σε μια σειρά προβλημάτων που δημιουργούνται. Ζητήσαμε βοήθεια από μηχανικούς και ειδικούς σε θέματα περιβάλλοντος. Παρά τις προσπάθειές μας δεν μας έχει δοθεί η μελέτη σκοπιμότητας του νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού Αγίων Αναργύρων και κυκλοφοριακή μελέτη. Με βάση τα στοιχεία που έχουμε στα χέρια μας, καταλήξαμε στις παρακάτω θέσεις/προτάσεις τις οποίες καταθέτουμε στο Δημοτικό Συμβούλιο για ΑΜΕΣΗ ΔΡΑΣΗ ώστε να σταματήσει η καταστροφική παρέμβαση της ΕΡΓΟΣΕ:

1. Ο Δήμος Αγίων Αναργύρων βρίσκεται σε ίδια περίπου απόσταση από το Σταθμό Λαρίσης και το ΣΚΑ. Το γεγονός αυτό μας δίνει την ευχέρεια να κατασκευάσουμε στην πόλη μας ένα μικρό σταθμό που θα λειτουργεί μόνο ως στάση του Προαστιακού. Αυτό μας επιτρέπει και να μπορούμε να χρησιμοποιούμε το τρένο και να μην επιβαρύνουμε την πόλη μας με μεγάλες υποδομές. Επίσης η ύπαρξη μεγάλων υποδομών απαγορεύει τη μελλοντική μεταφορά στην πόλη μας δραστηριοτήτων που δεν επιθυμούμε (όπως η μεταφορά του Σταθμού Λαρίσης).
2. Το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, σύμφωνα με δημόσια δήλωση του κ. Μεϊμαράκη, δεν έχει ζητήσει την παραμονή της 5ης γραμμής για τις ανάγκες του 301 Ε.Β.. Έτσι, λοιπόν, η 5η γραμμή μπορεί να καταργηθεί, να απελευθερωθεί μεγαλύτερος χώρος και ο Σταθμός να μετακινηθεί προς τις Τρεις Γέφυρες και να κατασκευαστεί στο ύψος της σιδερένιας πεζογέφυρας, αφήνοντας τον Πευκώνα ανέπαφο. Θεωρούμε ότι η μεταφορά ή μη του Σταθμού έχει σχέση μόνο με το επιπλέον κόστος και δεν επηρεάζεται από καμιά άλλη παράμετρο. Παράλληλα ζητάμε να μεταφερθεί εκεί η είσοδος του νέου Σταθμού και να κατασκευαστεί υπόγειος χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων (πάρκινγκ) στο σημείο αυτό.
3. Να μην κατασκευαστούν μεγάλες αποβάθρες (όπως αυτές που απαιτούνται για τις υπεραστικές γραμμές), αφού για λόγους οικονομίας, αλλά και τήρησης δρομολογίων, δεν είναι δυνατόν να κάνουν στάση στους Αγίους Αναργύρους υπεραστικά τρένα.
4. Να μην κατασκευαστεί ο ανυψωμένος δρόμος πάνω από το Σταθμό προς την οδό Ψαρών, ο οποίος θα συνεχίσει να μεταφέρει κίνηση μέσα στο Δήμο, ενώ στόχος μας πρέπει να είναι η περιαστική κίνηση των αυτοκινήτων.
5. Να προηγηθεί κυκλοφοριακή μελέτη (κατά προτίμηση από το Πολυτεχνείο), που θα εξετάσει τις σημερινές κυκλοφοριακές συνθήκες και ανάγκες σε συνδυασμό με τα νέα έργα.
6. Να μην κοπεί κανένα απολύτως δέντρο στο μικρό Πευκώνα.
7. Ο χώρος των 19 στρεμμάτων, που πρόσφατα αποκτήθηκε από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, για λογαριασμό του ΟΣΕ, να αποδοθεί κατά κυριότητα στο Δήμο και να χαρακτηριστεί χώρος πρασίνου.
8. Όποιος χώρος απελευθερώνεται από τον ΟΣΕ (παλιά γραμμή Πελοποννήσου, παλιός Σταθμός, Αμαξοστάσιο, χώρος κοντέινερ κλπ) να καταλαμβάνεται από το Δήμο και να δεντροφυτεύεται

6 σκέψεις σχετικά με το “Κείμενο υπογραφών (θέσεων) της Α.ΠΟ.ΔΡΑΣΗΣ για τον Προαστιακό

  • 10 Απριλίου 2009, 07:01
    Permalink

    reg

  • 17 Νοεμβρίου 2007, 16:56
    Permalink

    Αγαπητοί φίλες και φίλοι

    Είναι εγγληματική πράξη κακουργιματικού περιβαντολογικού χαρακτήρα
    το κόψιμο τόσο δένδρων για οποιοδήποτε έργο οποιασδήποτε σημασίας.
    Να μην επιτραπεί ποτέ αυτό το κακούργημα._

    Ξένος Ιωάννης

  • 25 Οκτωβρίου 2007, 05:12
    Permalink

    Σε συνέχεια κάποιων σκέψεών μου για τα μέσα μαζικής μεταφοράς στη δυτική Αθήνα, σας γράφω εδώ για την παλιά σιδηροδρομική γραμμή Πελοποννήσου (διάδρομος πρώην Σ.Π.Α.Π.), της οποίας το μέλλον είναι άγνωστο, τουλάχιστον για το τμήμα από Αγίους Αναργύρους (Μυκονιάτικα) έως Άνω Λιόσια.

    Το Εργαστήριο Αστικού Περιβάλλοντος του Ε.Μ.Π., στο πλαίσιο του ερευνητικού προγράμματος «Ολοκληρωμένο δίκτυο τραμ στο Πολεοδομικό Συγκρότημα Αθηνών», έχει παρουσιάσει μελέτη για αξιοποίηση της γραμμής με ελαφρύ μετρό / tram-train («Διερεύνηση σύνδεσης με μέσο σταθερής τροχιάς των Άνω Λιοσίων και του Θριασίου με το κέντρο της Αθήνας», Νοέμβριος 2005). Τα δρομολόγια που προτείνονται είναι Κάτω Πατήσια (εναλλακτικά Άγιοι Ανάργυροι ή στ. Λαρίσης) – Ελευσίνα (Ναυπηγεία). Ο σχετικός χάρτης: ath-ele_lrt-1.jpg. Για το tram-train βλ. και σχετικό δημοσίευμα* του δικτύου Ε.Π.Ι.Β.Α.ΤΗ.Σ.

    Έγραψα είναι άγνωστο το μέλλον της γραμμής γιατί κάποιοι (στον Ο.Σ.Ε. και όχι μόνο) δεν κοιτάζουν το συμφέρον του επιβατικού κοινού, αλλά φοβούνται ότι αν υλοποιηθούν τέτοια δρομολόγια θα ανταγωνίζονται τον προαστιακό!

    Νομίζω ότι πρέπει να διεκδικηθεί από τους πολίτες της δυτικής Αθήνας και του Θριασίου πεδίου η υλοποίηση της πρότασης αυτής, μια που η υποδομή υπάρχει σε μεγάλο βαθμό (δε χρειάζονται ούτε απαλλοτριώσεις ούτε χρονοβόρο σκάψιμο κάτω από την πόλη). Είναι πολυτέλεια για τη δυτική Αθήνα και το λεκανοπέδιο γενικότερα να υπάρχουν σιδηροδρομικές γραμμές που ξηλώνονται! (Όπως συνέβη με τη γραμμή Λαυρίου** και τις γραμμές τραμ…)

    Αναστάσιος Ζιας
    Κάτοικος Πετρούπολης

    _______
    * Το τραμ της Καρλσρούης στο Bad WIldbad

    […] Συνδυάζοντας τα προτερήματα των δύο αυτών υποδομών, τα τραμ αυτά μπορούν να προσφέρουν αξιόπιστες και ευέλικτες υπεραστικές υπηρεσίες. Το σύστημα αυτό μπορεί να αποτελέσει παράδειγμα της αξιοποίησης της μετρικής γραμμής Αγίων Αναργύρων – Ελευσίνας – Μεγάρων, όπου αντίστοιχοι συρμοί μπορούν να δρομολογηθούν εξασφαλίζοντας σημαντικό μεταφορικό έργο με μηδενική περιβαλλοντική επιβάρυνση στις επιβαρυμένες αυτές περιοχές.

    ** Εκδρομή στο Λαύριο (προσωρινός σύνδεσμος)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *