Ρεκόρ θεαματικότητας στην ΕΡΤ
“Ρεκόρ θεαματικότητας στην ΕΡΤ”
Ποσοτικά, τα στοιχεία είναι αμείλικτα για όσους δε μας θέλουν «όρθιους» και μαχόμενους: Ενδεικτικά μόνο, να αναφέρουμε ότι εντός του τετραμήνου,
*Eίχαμε κάτι παραπάνω από 20 εκατομμύρια «θεάσεις», που αντιστοιχούν σε περί τα 5,3 εκατομμύρια θεάσεις ανά μήνα, ή περί τις 167.640 θεάσεις την ημέρα – με «αιχμή του δόρατος», προφανώς, τα Δελτία Ειδήσεών στην Τηλεόραση μας και ανάλογες ενημερωτικές εκπομπές τηλεόρασης και ραδιοφώνου.
*Ο συνολικός όγκος δεδομένων εικόνας, ήχου και (αμελητέου, βέβαια, μπροστά στ’ άλλα) κειμένου που διακινήθηκαν στο τετράμηνο φτάνει, κατά προσέγγιση και με τις σχετικές αναγωγές, ή και ξεπερνά, τα 2.180 Terabytes, ή περίπου 2,2 Petabytes – αριθμός τερατώδης για τα εγχώρια δεδομένα.
*Πάνω από 10 εκατομμύρια συνολικών ωρών (τηλε)θέασης, πάνω από πέντε εκατομμύρια επισκέψεις και σχεδόν τρία εκατομμύρια μοναδικοί επισκέπτες.
*Ο όρος αναζήτησης, το “hash tag” στην καθομιλουμένη, #ERT στο Twitter υπήρξε επί μακρόν το δημοφιλέστερο στη χώρα και επαναναδυόταν κάθε τόσο στη δεκάδα, αναλόγως των εξελίξεων.
*Στο Twitter, σχεδόν 22 χιλιάδες άνθρωποι που μας ακολουθούν λαμβάνουν άμεσα και σε «πραγματικό χρόνο» ό,τι κι αν δημοσιεύουμε στο ertopen.com.
*Στο YouTube το «κανάλι» της ΕΡΤ έχει σχεδόν 7,5 χιλιάδες εγγεγραμμένους (subscribers) «φίλους», εκ των οποίων οι 6.700 (και κάτι ψιλά) ενεγράφησαν μετά την 11 Ιουνίου.
*Στον «περιφραγμένο κήπο» που είναι το Facebook έχουμε γύρω στις 53 χιλιάδες «Likes» που μας ακολουθούν και τακτικά ενημερώνονται από εμάς, με σχεδόν 650 χιλιάδες ζεύγη οφθαλμών, μόνο τον τελευταίο έναν μήνα
Εν κατακλείδι, χωρίς να το πολύ-συνειδητοποιήσουμε και άνευ ιδιαίτερου σχεδίου οργανωμένου, βρεθήκαμε, αναγκαστήκαμε ίσως, να είμαστε, τρόπον τινά, πρωτοπορία και σ’ αυτό· εκτός απ’ την αυτοδιαχείριση, συλλογικότητα κι «εργατικό έλεγχο από κάτω», η ΕΡΤ μπορεί πια να επαίρεται ότι χαράσσει νέους δρόμους κι εκεί όπου όλα μοιάζουν νέα: σε τόπους του Διαδικτύου εικονικούς, όπου, όμως, οι ζωές μας όλων πλέον εξελίσσονται, δίνουμε το καλό παράδειγμα. Και αν, καμιά φορά, αποτυγχάνουμε ή μοιάζει masterra.com να μεροληπτούμε, να είστε σίγουροι όλοι πια, αυτό μονάχα γίνεται υπέρ των… κολασμένων, για να χρησιμοποιήσουμε μια φράση που μας έγραψε εχθές, ως σχόλιο στο Facebook, ένας απ’ τους πολλούς συμπαραστάτες μας…