Tο μνημόνιο του Δήμου με τον ΟΣΕ, και οι εξελίξεις στον Οργανισμό

Αλήθεια!!! Εξαιτίας του μνημονίου με το ΔΝΤ ξεχάσαμε το δικό μας;;;
Αναφερόμαστε στο μνημόνιο που υπέγραψε (στις 3/11/2008) εν μέσω ιάμβων και τυμπανοκρουσιών, ο Δήμαρχος μας με τον κ. Χατζηδάκη ως Υπουργό Μεταφορών και τον κ. Γιαννούση ως Διευθ. Σύμβουλο του ΟΣΕ. Το θυμάται κανείς;

Τις υποσχέσεις για τα έργα των 10 εκατ. ευρώ που θα κατασκεύαζε η ΕΡΓΟΣΕ στο Δήμο μας, τα θυμάται κανείς;

Τα σχέδια ανάπλασης, τις πράσινες γραμμές, τα τράμ … τα θυμάται κανείς;

Τις δεσμεύσεις του Δημάρχου στο Δημοτικό Συμβούλιο ότι, “εάν μέχρι το Σεπτέβρη (του 2009) δεν παραδοθούν οι μελέτες, θα προχωρήσω σε κινητοποιήσεις …” τις θυμάται κανείς;

Τον παροξυσμό του Δημάρχου απέναντι στην ΑΠΟΔΡΑΣΗ ότι: “κάνετε πολιτική για να τα παίρνετε …” τον θυμάται κανείς;

ΝΑΙ, ΔΗΜΑΡΧΕ!!! ΤΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ!!!
Η εγκληματική στάση του Δημάρχου αλλά και όλων των Συμβούλων της συμπολίτευσης (και αρκετών της αντιπολίτευσης) οδήγησε ένα έργο που θα έδινε πνοή στην πόλη μας, να γίνει αντικείμενο μικροπολιτκής εκμετάλλευσης. Έτσι λειτουργούν πάντα, έτσι συμπεριφέρονται και τώρα, αναζητώντας διάσωση στον Καλλικράτη.
Τους περιμένουμε!!!

Διαβάστε το άρθρο του Παναγιώτη Τερζόγλου για τις εξελίξεις στον ΟΣΕ

ΑΙΔΩΣ ΑΡΚΑΔΕΣ !!! ή ΠΟΙΟΣ ΕΧΑΣΕ ΤΗΝ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗ ΒΡΕΙ Ο ΡΕΠΠΑΣ;;;

Στη συνέντευξη τύπου που έδωσε χθές 18/5/2010, ο Υπουργός Υποδομών ….. κ. Ρέππας που είχε σαν αντικείμενο τις αερογραμμές, φαίνεται “πέταξε” πολύ ψηλά και … ζαλίστηκε.
Μεταξύ τυρού και αχλαδιού, που λένε, αναφέρθηκε και στον ΟΣΕ. Έτσι κι αλλιώς, από τότε που ανέλαβε (4/10/2010) η νέα ηγεσία του Υπουργείου, με τον ΟΣΕ ασχολείται … όταν δεν έχει να κάνει τίποτα καλύτερο(;)
Μόνο που τη φορά αυτή ο κ. Ρέππας, ξέφυγε τελείως. Η αναφορά του ότι: “όποιος θα ήθελε να κάνει διατριβή επάνω στους τομείς της διαφθοράς και της κακοδιαχείρισης θα έπρεπε να πάει στον ΟΣΕ” είναι παχυδερμική, γκεμπελική και αλήτικη. Να τον χαίρεστε συνάδελφοι σιδηροδρομικοί της Αρκαδίας που τον ψηφίσατε κιόλας.
Κύριε Ρέππα, η αναφορά σας αυτή προσβάλλει μία δημόσια, μέχρι τώρα τουλάχιστον, υπηρεσία που εδώ και δεκαετίες προσφέρει φθηνές, οικολογικές και ασφαλείς μεταφορές στους χαμηλόμισθους και χαμηλοσυνταξιούχους, στους φαντάρους, στους μετανάστες, στους ανθρώπους της περιφέρειας από όπου και κατάγεστε. Ο ΟΣΕ από τον 19ο αιώνα αποτελεί πηγή εμπορικής, πολιτιστικής και κοινωνικής δημιουργίας για εκατοντάδες ξεχασμένα (από εσάς τους πολιτικούς) χωριά και για εκατομμύρια πολίτες “δεύτερης” κατηγορίας. Η δε προσφορά του σε όλες τις μεγάλες στιγμές του Ελληνισμού με αποκορύφωμα την Εθνική αντίσταση είναι ανυπολόγιστη. Κύριε Ρέππα, δεν έχετε το δικαίωμα.
Η αναφορά σας αυτή, προσβάλλει χιλιάδες σιδηροδρομικούς που κάτω από αντίξοες συνθήκες, έστησαν και διατηρούν μέχρι σήμερα, μια επιχείρηση που, εάν εσείς που διοικείτε αυτόν τον τόπο τον αγαπούσατε κιόλας, ο ΟΣΕ θα αποτελούσε μηχανή ανάπτυξης και προόδου. Σιδηροδρομικούς που θρήνησαν δεκάδες θύματα, που είδαν δεκάδες συναδέλφους τους ακρωτηριασμένους πάνω ή κάτω από μηχανές και βαγόνια, πλακωμένους από τόννους σκύρων ή σιδηροτροχιών. Που υπερέβαλαν εαυτούς για να μεταφέρουν πρωθυπουργούς, όταν η χώρα ήταν διαλυμένη. Σιδηροδρομικούς που είναι γνώστες μιας σπάνιας επιστήμης που εσείς και οι προκάτοχοι σας απαξιώνετε. Κύριε Ρέππα, δεν έχετε το δικαίωμα.
Κύριε Ρέππα, εάν κάποιος θέλει να κάνει διατριβή στη διαφθορά και τη κακοδιαχείριση, αντί να τον ταλαιπωρήσετε στέλνοντας τον στον ΟΣΕ, καλύτερα να τον στείλετε στους συναδέλφους σας που πριν από εσάς είχαν την αποκλειστική ευθύνη (ως Υπουργοί Μεταφορών) για όσα συνέβησαν στον ΟΣΕ. Για να μην σας κουράσω, θα σας παραθέσω τα ονόματα τους για να τους βρείτε πιο εύκολα.

1990 – ΓΚΕΛΕΣΤΑΘΗΣ
1992 – ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
1993 – ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ
1994 – ΠΑΓΚΑΛΟΣ
1994 – ΤΣΟΥΡΑΣ
1995 – ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
1996 – ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ
1996 – ΚΑΣΤΑΝΙΔΗΣ
1997 – ΜΑΝΤΕΛΗΣ
2000 – ΒΕΡΕΛΗΣ
2004 – ΛΙΑΠΗΣ
2007 – ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ
2009 – ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ

Όλοι αυτοί οι κύριοι, συνεπικουρούμενοι από τις Διοικήσεις που διόρισαν, σίγουρα θα σας λύσουν πολλές απορίες ώστε στο μέλλον να αποφύγετε παρόμοιες εγκληματικές αναφορές.

ΤΕΡΖΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Αν. Γεν. Γραμματέας της ΠΟΣ – Επικεφαλής της ΑΠΟΔΡΑΣΗΣ

Δείτε μια συνέντευξη για το ίδιο θέμα πριν ένα χρόνο:

ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ ΠΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΤΟΙΜΟΣ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΗ ΤΟΥ 2009 ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ;

Υπάρχει σοβαρή απάντηση;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *