Περί λειτουργίας του ΟΠΑΠΔΑΑΚ, σοβαρότητας στη λήψη αποφάσεων, δημοκρατικής λειτουργίας του Προέδρου του και άλλων δαιμονίων

Spanish revolution - Protest camp in Madrid, Spain

Περί λειτουργίας του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Παιδείας του Δήμου Αγίων Αναργύρων Καματερού (ΟΠΑΠΔΑΑΚ), 
σοβαρότητας στη λήψη των αποφάσεων, δημοκρατικής λειτουργίας του Προέδρου του και άλλων δαιμονίων.

Στις 10/3/15, ημέρα Τρίτη και ώρα 13. 30 μου κοινοποιήθηκε ένα e-mail από τον Οργανισμό Πολιτισμού, Αθλητισμού και Παιδείας του Δήμου ( ΟΠΑΠ ΔΑΑΚ) ότι την επομένη 11/3/15, ημέρα Τετάρτη και ώρα 15.30 θα συνεδρίαζε το Δ.Σ. του ΟΠΑΠ ΔΑΑΚ με θέμα τον προγραμματισμό προσλήψεων για το 2015 με συμβάσεις έργου και ΙΔΑΧ.  Το θέμα βαπτίστηκε έκτακτο, παρ’ όλο που οι προσλήψεις αυτές γίνονται κάθε χρόνο. Βαπτίστηκε όμως, από τον πρόεδρο του οργανισμού κ. Παπαγεωργίου και τυπικό παρ όλο που αφορούσε μια δαπάνη που υπολογίζεται στα 420.000 ΕΥΡΩ και την πρόσληψη 42 εργαζόμενων.

Είναι προφανές ότι το έκτακτο προσπαθούσε να καλύψει δύο συνθήκες: Την παντελή έλλειψη προγραμματισμού από μέρους του προέδρου του ΟΠΑΠ ΔΑΑΚ αλλά και την αναγκαιότητα οι εισηγήσεις να κοινοποιηθούν τόσο αργά που κανείς ουσιαστικά να μην προλαβαίνει να τις μελετήσει. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο που όλες οι συνεδριάσεις του Δ.Σ., εκτός από μία, έχουν βαπτιστεί έκτακτες.

Όσο για το τυπικό “θεματάκι” το καταλάβαμε όταν στις 15.35 δεν υπήρχε ψυχή στην αίθουσα συνεδριάσεων πλην εμού και της κ. Βασιλάκη. Μετά από 5λεπτη έρευνα στο κτίριο του παλαιού Δημαρχείου ανακαλύψαμε τον κ. Παπαγεωργίου, τον αντιπρόεδρο και κάποια μέλη του Δ.Σ. στο γραφείο του προέδρου, ενώ η πρόσκληση μίλαγε για συνεδρίαση στην αίθουσα του Δημοτ. Συμβούλιου. Και σαν να μην έφτανε αυτό ο κ. Παπαγεωργίου μας δήλωνε με παιδική αφέλεια ότι τελειώσαμε γιατί ένα τυπικό “θεματάκι” ήταν. Στις δε έντονες διαμαρτυρίες μας ο κ. πρόεδρος , μεγαλόψυχα, μας είπε άντε να πείτε και εσείς ότι θέλετε για να τελειώνουμε.

Μετά από αυτό θεωρώντας ότι ο ευτελισμός του οργανισμού είχε πιάσει  πάτο και η δημοκρατία στη λειτουργία του οργανισμού είχε κυριολεκτικά απογειωθεί αποχώρησα μη συμμετέχοντας σε αυτό το θέατρο.

Όμως επειδή αυτή η κατάσταση δεν μπορεί να συνεχιστεί επί μακρόν, το θέμα θα το φέρω στο Δημοτ. Συμβούλιο το οποίο έχει, τουλάχιστον την πολιτική , ευθύνη για την λειτουργία των Οργανισμών του Δήμου.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΛΑΡΑΣ

Δημοτικός σύμβουλος και μέλος του Δ.Σ. του ΟΠΑΠ ΔΑΑΚ

opapdaak_site

Την προηγούμενη της έκτακτης συνεδρίασης είχε κοινοποιηθεί μέσω email στο προεδρείο, αίτημα αναβολής και επαναφοράς θεμάτων σε τακτική συνεδρίαση, έτσι ώστε να διαμορφωθεί ο απαραίτητος χρόνος επεξεργασίας των. Χωρίς έκπληξη απαξιώνοντας το ρόλο μας, ο Πρόεδρος του Δ.Σ. δεν μπήκε καν στην διαδικασία να μας απαντήσει.

Παρατίθεται το email:

“Αγαπητοί συνάδελφοι και συναδέλφισσες,
  • Το πρώτο θέμα συζήτησης αφορά την περίπτωση Α1, όπως αναφέρεται στο σχετικό έγγραφο του Υπουργείου όπου έχει αποσταλεί από τις 25 Φεβρουαρίου σημειώνω, και έχει να κάνει με την πρόσληψη προσωπικού που θα βαρύνει τους ΚΑΠ. Σύμφωνα με το ίδιο έγγραφο η προθεσμία για κατάθεση του αιτήματος στον ΑΣΕΠ είναι η 31/03/2015.
  • Το δεύτερο θέμα συζήτησης αφορά την περίπτωση Δ, όπως αναφέρεται στο σχετικό έγγραφο του Υπουργείου, και αφορά την πρόσληψη προσωπικού με κάλυψη της δαπάνης υπό την μορφή αντιτίμου. Σύμφωνα με τι ίδιο έγγραφο η προθεσμία δεν κρίνεται “αποκλειστική” για την περίπτωση Δ.
Με βάση τα παραπάνω και έχοντας πλήρη γνώση για την μέχρι σήμερα υπέρμετρη καθυστέρηση έναρξης των τμημάτων του Οργανισμού, προτείνω την παραπομπή του δεύτερου θέματος σε άμεση τακτική συνεδρίαση εντός των επόμενων ημερών και την απόσυρσή του από την έκτακτη συνεδρίαση της Τετάρτης 12/03/2015, έτσι ώστε να υπάρξει ο ελάχιστος απαραίτητος χρόνος επεξεργασίας του.
Με εκτίμηση, 
Γιάννης Γκολφινόπουλος

Υ.Γ. Παραθέτω το έγγραφο του Υπουργείου http://www.ypes.gr/UserFiles/f0ff9297-f516-40ff-a70e-eca84e2ec9b9/egk7057-25022015.pdf
Υ.Γ.2 Λόγω προγραμματισμένης εβδομαδιαίας εργαστηριακής διάλεξης στο Πανεπιστήμιο (14:00-16:00), δεν θα καταφέρω να παρευρίσκομαι την ώρα που ορίστηκε η έκτακτη συνεδρίαση της Τετάρτης.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *